Menadżerowie

cbi-do-tesci_rozwiązania_2.jpg

Konsumenci o zasobniejszych portfelach i większej świadomości konsumenckiej.

Są przez to bardziej lojalni wobec produktów i mniej podatni na promocje cenowe ofert konkurencyjnych.

Stanowią bardzo witalna grupę konsumentów, która jest otwarta na nowości, chętnie próbuje nowe propozycje rynkowe, w szczególności te które podkreślają ich status (produkty kojarzone z prestiżem), pozwalają poszerzyć wiedzę lub dostarczają informacji, mają korzystny wpływ na ich zdrowie (pro-zdrowotne produkty spożywcze) lub pozwalają rozwiązać jakiś problem (wszelkiego rodzaju usługi, np. finansowe, turystyczne, medyczne).

Warto zabiegać o ich względy, bowiem mogą stać się bazą generującą stabilny poziom sprzedaży. Pozostaje tylko pytanie, jaką droga można skutecznie opowiedzieć o swoich produktach? Clear Channel Szczególnie poleca sieć Centrach Biurowych.