Aktualności

OOH to działa!

26.03.2013

To tytuł tematu numeru najnowszego wydania MiM Polska (18.03.2013), a w nim o wdrożeniu badania POSTAR, case studies skutecznych kampanii, potencjale rozwoju branży.

Nasz konkurs rozstrzygnięty!

19.03.2013

Prawidłowa odpowiedź na nasze pytanie to: 1726 - tyle citylightów w Warszawie oferujemy naszym klientom. Bilety na koncert Chrisa Bottiego wygrała Alinka Kacanovskaja.

Polska kampania wyróżniona!

16.03.2013

W konkursie na najlepsze kampanie 2012 Clear Channel International zgłoszonych zostało 40 kampanii z 12 krajów. Doceniona została kampania firmy Zbyszko, która to firma wykorzystała nasze powierzchnie reklamowe do promocji produktu Veroni Mineral.

Australia - Innowacje i inspiracje.

18.02.2013

Sieć supermarketów Woolworths w Australii zmieniła przy użyciu nośników Clear Channel 100 wiat przystankowych w wirtualny sklep.