Aktualności

Nasz konkurs rozstrzygnięty!

19.03.2013

Prawidłowa odpowiedź na nasze pytanie to: 1726 - tyle citylightów w Warszawie oferujemy naszym klientom. Bilety na koncert Chrisa Bottiego wygrała Alinka Kacanovskaja.

Polska kampania wyróżniona!

16.03.2013

W konkursie na najlepsze kampanie 2012 Clear Channel International zgłoszonych zostało 40 kampanii z 12 krajów. Doceniona została kampania firmy Zbyszko, która to firma wykorzystała nasze powierzchnie reklamowe do promocji produktu Veroni Mineral.

Australia - Innowacje i inspiracje.

18.02.2013

Sieć supermarketów Woolworths w Australii zmieniła przy użyciu nośników Clear Channel 100 wiat przystankowych w wirtualny sklep.

Irlandia - Cadbury krzyczy: „dzielmy się”

12.09.2012

Firma Cadbury wprowadzając nową linię produktów w maksi opakowaniach postanowiła dotrzeć do swojej grupy celowej i zapisać się w ich świadomości w nietypowy sposób.

Hiszpania - Sony PlayStation skutecznie znieczula

16.08.2012

Sony poszukując sposobu na sukeczne dotarcie do rodziców, którzy podejmują decyzje zakupowe w imieniu swoich pociec znalazł nowatorski sposób na promocję nowej Konsoli Sony PlayStation.