Elementy płaskie i 3D

Bouygues Immobilier Polska zachęca swoich klientów do nowej inwestycji "La Village" w niekonwencjonalny sposób. Na nośniku SuperNet 6x3 zostały umioszczone doniczki z kwiatami, nawiązujące do treści przekazu  umieszczonego na powierzchni reklamowej.

Tymbark do promocji najnowszego napoju wykorzystał nadstawkę płaską w kształcie butelki o wysokości 5 metrów. Kampania swoim zasięgiem objęła największe aglomeracje w Polsce

37810b08af1a0bda0c21e6813c53aeea.jpg

Do ambientowych realizacji należy zaliczyć również nadstawkę w kształcie opakowania kawy Nescafe. To pneumatyczna, trójwymiarowa konstrukcja o wysokości prawie 3,5 m i szerokości ponad 1,5. Podświetlany od wewnątrz wypukły słoik kawy Nescafe był obecny w 5 największych aglomeracjach.

 13d8018630379f371c43b4a91e82208c.jpg

Firma Nokia wykorzystała nadstawkę płaską w kształcie kierunkowej strzałki mapy GPS do promocji telefonu z funkcją nawigacji samochodowej.

fea81b5f7214cfe4bbc95e30317257d9.jpg

Ogólnopolska kampania marki Tymbark z nadstawką płaską w kształcie kartonika soku dla dzieci ze słomką

32ddaf35ce4091c28d4eabd2adf8b8aa.jpg

Ogólnopolska kampania marki Milka z nadstawką płaską w kształcie ciastek

5170ee0becb0517c529a95a6b4f047dc.jpg