SST - planowanie behawioralne

System Segmentacji Topograficznej (SST) Clear Channel Poland to autorskie narzędzie informatyczne, które pozwala na zaplanowanie kampanii outdoorowej dla wskazanej przez Klienta grupy docelowej.

SST optymalizuje kampanie outdoorowe. System określa stopień największej penetracji grupy celowej poprzez wybór nośników zlokalizowanych dokładnie w tych miejscach gdzie grupa docelowa koncentruje swoją aktywność, czyli tzw. generatory ruchu - POI (Point of Interest). Wykorzystywana baza punktów POI obejmuje ponad 85 tys. obiektów opracowanych przez firmę Acxiom i dane PKT.

SST optymalizuje dobór nośników w oparciu analizy badania TGI, uwzględniając style konsumpcji i preferencje wskazanej grupy celowej.

System pozwala na indywidualne ustalenie odległości POI od nośnika dla każdej kampanii w zależności od otrzymanego briefu tj. ilości pożądanych dla grupy celowej POI oraz zasięgu i częstotliwości kontaktu grupy celowej z reklamą lub rodzaju i liczby użytych nośników.

Zapraszamy do obejrzenia filmu z życia „media planera”

Player flv