OTC

Świadomość profilaktyki wśród społeczeństwa wzrasta.

Konsumenci coraz częściej sięgają po leki z kategorii OTC, aby przeciwdziałać konkretnej chorobie.

Jak sprawić, aby konsument sięgnął właśnie po lek Twojej marki? Jakie medium wybrać, aby skutecznie zbudować świadomość Twojego produktu jeszcze przed wejściem do apteki?

Badania potwierdzają, że outdoor działa komplementarne do TV, najsilniej wykorzystywanego przez tę kategorie medium. Dzięki Clear Channel dotrzesz do konsumentów a wzmacniając lokalizacjami w pobliżu aptek wpłyniesz na ich decyzje zakupowe.

Zarówno Domy Mediowe jak i najwięksi Klienci pozytywnie ocenili wiarygodność i zastosowanie wskaźników Reach&Frequency (Zasięg 1+, częstotliwość kontaktu, GRP) zaproponowanych przez Clear Channel.

Reach & Frequency - model GRP dla Sieci Dedykowanych

GRP = Reach x Frequency
   

Estymacja zasięgu na podstawie Plakat-Impact-Test (OBOPiR MARECO Polska) – rozpoznawalności kampanii na sieci

Ze względu na stałą dystrybucję sieci dedykowanych wynik rozpoznawalności dla próby kampanii może być ekstrapolowany na rozpoznawalności sieci czyli efektywny zasięg sieć

 


Opportunity to See (OTS)

W badaniu PIT zostało umieszczone dodatkowe pytanie „Ile razy widziałeś tę kampanię” Co pozwoliło na estymację średniej częstości.

 

 

600 = 30 x 20