Clear Channel Poland patronem medialnym kampanii „Marnując żywność, marnujesz planetę”
05.11.2018
Organizacja Polskich Banków Żywności poprzez swoją kampanię chce zwrócić uwagę na skutki ekologiczne marnowania żywności.
05.11.2018
Organizacja Polskich Banków Żywności poprzez swoją kampanię chce zwrócić uwagę na skutki ekologiczne marnowania żywności.
02.03.2018
Clear Channel Poland objęło patronatem największe w Polsce wydarzenie poświęcone społecznej odpowiedzialności biznesu jako wyłączna firma w kategorii Outdoor. Targi CSR odbędą się 12 kwietnia br. na PGE Narodowym w Warszawie.
02.03.2018
Clear Channel jest patronem medialnym 8. edycji najstarszego i najbardziej prestiżowego rankingu przedsiębiorstw kreatywnych i startupów w Polsce „50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” organizowanego przez magazyn Brief.
10.01.2018
Celem programu jest - w roku stulecia niepodległości Polski - ogólnopolska debata nad kondycją polskiej niepodległości, społeczeństwa i demokracji na przestrzeni ostatnich dziesięciu dekad.
31.10.2017
Zasięgowa sieć Digital Clear Channel Poland w galeriach handlowych Premium z nowymi możliwościami łączenia Digital+Mobile
28.08.2017
W piątek, 25 sierpnia 2017 roku o godz. 12.00, zastępca Prezydenta Miasta Sopot – Marcin Skwierawski oraz prezes Clear Channel Poland – Kalina Janicka odsłonili pierwszą z 64 nowych wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Sopocie.
03.07.2017
Clear Channel już po raz 8. jest sponsorem największego na świecie festiwalu reklamowego Cannes Lions. Poznaj tegorocznych zwycięzców Outdoor Lions!
13.06.2017
Na gigantycznym ekranie Le Grand Screen oraz w specjalnie opracowanej strefie innowacji i kreatywności „Playground” w Cannes, Clear Channel zaprezentuje najnowocześniejsze możliwości reklamy Digital OOH w real-time z wykorzystaniem Big Data.
27.03.2017
Marka adidas promując nowe modele korków Blue Blast przeprowadziła niestandardową akcję w sklepie Intersport mającą na celu aktywizację klientów.
04.10.2016
Pięć rzeczy, które trzeba wiedzieć o reklamie zewnętrznej.
Coraz więcej reklamodawców opowiada się za reklamą zewnętrzną, jako jedną z najbardziej skutecznych platform docierania do konsumentów. Ale ile naprawdę wiemy na temat oddziaływania reklamy zewnętrznej?
Strona internetowa Clear Channel Poland Sp. z o.o. wykorzystuje pliki cookie do zbierania anonimowych informacji w celu zwiększenia wygody korzystania z serwisu. Kontynuując przeglądanie naszej strony, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. Więcej szczegółów