DZIEŃ 2
Poniedziałek był bardzo pracowitym dniem dla gości Cannes Lions. Odbyło się kilkadziesiąt bardzo interesujacych prelekcji, rozdano pierwsze nagrody w kategoriach Creative Effectiveness, Direct, PR, Promo & Activation.
#Canvas dla kreatywności jest w pełnym rozkwicie, a debaty każdego dnia generują coraz większe zainteresowanie użytkowników.
Na gigantycznym billboardzie umieszczonym na dachu Le Grand Hotel w Cannes codziennie emitowane są najciekawsze aktualności.
Jednocześnie nasi artyści wciąż umieszczają na muralu nowe posty wybrane spośród opublikowanych na Twitterze!
Wszyscy uczestnicy aktywnie angażują się w życie festiwalu. Dyrektor marketingu Clear Channel International Paul Evans na bieżąco zamieszcza swoje spostrzeżenia na twitterze.
Zapraszamy do śledzenia videorelacji na żywo tutaj: http://www.youtube.com/user/canneslions?feature=watch
Informacje o naszych działaniach znajdziesz również tu:
http://www.oohmagazine.pl/News/Wiecej/Artykul/8987-clear_channel_outdoor_na_cannes_lions_2013
Jak do nas dołączyć?
1. Zajrzyj na nasze konto na Twitterze
twitter.com/ClearChannel_PL
2. Wydarzenia z Cannes możesz również śledzić na bieżąco na naszym Fanpagu na Facebook’u
www.facebook.com/ClearChannelPoland
Każdego dnia dyskutować będziemy na inny temat:
- niedziela 16 czerwca - Gdzie rodzi się kreatywność? Czy kreatywność to rola wyłącznie agencji reklamowych?
- poniedziałek 17 czerwca - Czym jest kreatywność - sztuką czy nauką?
- wtorek 18 czerwca - Czy technologia zmieni podejście do kreatywności?
- środa 19 czerwca - Czy globalizacja wpływa negatywnie na naszą kreatywność?
- czwartek 20 czerwca – Jak wykorzystać kreatywność do budowania społecznej odpowiedzialności?