Aktualności

Pierwsze wyróżnienia na Cannes Lions 2013.

 

DZIEŃ 2

Poniedziałek był bardzo pracowitym dniem dla gości Cannes Lions. Odbyło się kilkadziesiąt bardzo interesujacych prelekcji, rozdano pierwsze nagrody w kategoriach Creative Effectiveness, Direct, PR, Promo & Activation.

#Canvas dla kreatywności jest w pełnym rozkwicie, a debaty każdego dnia generują coraz większe zainteresowanie użytkowników.

Na gigantycznym billboardzie umieszczonym na dachu Le Grand Hotel w Cannes codziennie emitowane są najciekawsze aktualności.

Jednocześnie nasi artyści wciąż umieszczają na muralu nowe posty wybrane spośród opublikowanych na Twitterze!

 

Player flv/swf

 

Wszyscy uczestnicy aktywnie angażują się w życie festiwalu. Dyrektor marketingu Clear Channel International Paul Evans na bieżąco zamieszcza swoje spostrzeżenia na twitterze.

 

Zapraszamy do śledzenia videorelacji na żywo tutaj: http://www.youtube.com/user/canneslions?feature=watch


Informacje o naszych działaniach znajdziesz również tu:

http://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/clear-channel-z-twitterowo-outdoorowa-kampania-podczas-cannes-lions

http://www.oohmagazine.pl/News/Wiecej/Artykul/8987-clear_channel_outdoor_na_cannes_lions_2013

Jak do nas dołączyć?

1. Zajrzyj na nasze konto na Twitterze
twitter.com/ClearChannel_PL


2. Wydarzenia z Cannes możesz również śledzić na bieżąco na naszym Fanpagu na Facebook’u
www.facebook.com/ClearChannelPoland

Każdego dnia dyskutować będziemy na inny temat:

  • niedziela 16 czerwca - Gdzie rodzi się kreatywność? Czy kreatywność to rola wyłącznie agencji reklamowych?
  • poniedziałek 17 czerwca - Czym jest kreatywność - sztuką czy nauką?
  • wtorek 18 czerwca - Czy technologia zmieni podejście do kreatywności?
  • środa 19 czerwca - Czy globalizacja wpływa negatywnie na naszą kreatywność?
  • czwartek 20 czerwca – Jak wykorzystać kreatywność do budowania społecznej odpowiedzialności?