Aktualności

Oferta Digital dostępna już w TOP 5 aglomeracjach!

Zasięgowa sieć Digital Clear Channel Poland w galeriach handlowych Premium z nowymi możliwościami łączenia Digital+Mobile.

Oferta jest już dostępna w 5 największych aglomeracjachWarszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto z miesięczną statystyką odwiedzin galerii na poziomie 12 mln osób.

Sieć liczy obecnie 172 ekrany elektroniczne w 12 galeriach handlowych Premium.

Clear Channel od lat jest liderem rozwiązań dedykowanych. Rozwija ofertę w galeriach handlowych Premium, ponieważ skupiają  one wartościowego dla reklamodawcy konsumenta.  70%  decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, wnętrze centrów handlowych to idealny element  przestrzeni miejskiej do komunikacji marketingowej. Wysokie zakupowe nastawienie osób odwiedzających galerie oraz specyfika rynku galerii handlowych w Polsce (galeria jako miejsce spędzania wolnego czasu) sprawiają, że galeria to idealne miejsce dla reklamodawców.

Reklamodawcy używając do komunikacji sieci Digital Clear Channel spełnią swoje oczekiwania co do wartościowej widowni oraz efektywnego zasięgu reklamy.
A wszystko to na jednolitej sieci reklamowej, która daje elastyczność, jakość, bliskość punktów POS. Teraz Clear Channel oferuje klientom opcję Digital+Mobile, czyli połączenie eventu przy nośniku reklamowym w galerii – interaktywnej gry na totemie sterowanej za pomocą urządzenia mobilnego, z zasięgową kampanią na wszystkich totemach poprzez emisję wyników zabawy, czy zaproszenie innych dowiedzających galerię do zabawy oraz social media.

W sieci znajduje się 12 galerii Premium, w ostatnim czasie dołączyły 3 nowe:
- Galeria Serenada w Krakowie - to nowa galeria w Krakowie, jest otwarcie odbędzie się 27.10.2017. Galeria Północna w Warszawie - to już 6. galeria warszawska, w której Clear Channel oferuje reklamę na ekranach elektronicznych, obok Arkadii, Galerii Mokotów, Wola Park, Promenady, Galerii Wileńska. Galeria Wroclavia - to doskonale zlokalizowana, nowootwarta galeria we Wrocławiu przy Dworcu PKP. Jest to 3. galeria, w której reklamodawcy mogą reklamować na terenie Wrocławia, obok Alei Bielany i Magnolii. W sieci znajdują się jeszcze galeria Riviera z Gdyni oraz galeria Posnania.