Aktualności

Najświeższe informacje z Cannes. Również na naszym facebooku. Zapraszamy!

 

DZIEŃ 4

Grand Prix w kategorii outdoor otrzymała realizacja Ogilvy France dla IBM.

Kampania połączyła tradycyjny i interaktywny outdoor, billboardy pełniły podwójną funkcję, reklamową oraz stały się użytecznymi meblami miejskimi dla przechodniów.


Golden Lions w kategorii outdoor dla kampanii POTABLE WATER GENERATOR zrealizowanej na nośniku Clear Channel Peru.
Ten billboard, zbiera wodę z powietrza w Peru, a następnie oczyszcza i akumuluje ją w zbiornikach dostępnych dla lokalnej społeczności.

Zobacz też innych wyróżnionych w kategorii OUTDOOR - http://www.canneslions.com/work/2013/outdoor/

Kolejne wiadomości z twittera zostają odwzorowane na naszym muralu.

Player flv/swf


Jak do nas dołączyć?

1. Zajrzyj na nasze konto na Twitterze
twitter.com/ClearChannel_PL


2. Wydarzenia z Cannes możesz również śledzić na bieżąco na naszym Fanpagu na Facebook’u
www.facebook.com/ClearChannelPoland

Każdego dnia dyskutować będziemy na inny temat:

  • niedziela 16 czerwca - Gdzie rodzi się kreatywność? Czy kreatywność to rola wyłącznie agencji reklamowych?
  • poniedziałek 17 czerwca - Czym jest kreatywność - sztuką czy nauką?
  • wtorek 18 czerwca - Czy technologia zmieni podejście do kreatywności?
  • środa 19 czerwca - Czy globalizacja wpływa negatywnie na naszą kreatywność?
  • czwartek 20 czerwca – Jak wykorzystać kreatywność do budowania społecznej odpowiedzialności?