Aktualności

Darmowe Wi-Fi na citylightach Clear Channel Poland.

Clear Channel Poland udostępnia darmowe Wi-Fi na swoich citylightach w Top 8 aglomeracjach w Polsce realizując kampanię dla COCA COLI.

To kolejne, po wprowadzeniu platformy mobilnej City Connect, rozwiązanie łączące OUTDOOR z INTERNETEM.

1 sierpnia wystartowała kampania outdoorowa Coca-Coli realizowana przez Clear Channel Poland. Wykorzystuje nośniki typu Citylight z sieci dedykowanej City YOUNG oraz powierzchnie SuperNet 6x3 w 11 głównych aglomeracjach. Kampania potrwa miesiąc.
Na 35 powierzchniach typu Citylight zostało zainstalowanych 35 urządzeń umożliwiających dostęp do szybkiego Internetu za pomocą technologii Wi-Fi. Połączenie urządzeń w jedną, centralnie zarządzaną sieć umożliwia wyświetlanie użytkownikom dedykowanego ekranu startowego (tzw. „bramki”), który wyświetla się po podłączeniu do sieci Wi-Fi o nazwie „Coca-Cola Free Wi-Fi”. W celu uzyskania połączenia z Internetem, należy obejrzeć film umieszczony na „bramce” (która przenosi bezpośrednio na www.powiedztopiosenka.pl). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.