Aktualności

Czy technologia zmieni podejście do kreatywności?

DZIEŃ 3

Wtorkowy dzień upłynął na zgłębianiu zagadnienia - czy technologia zmieni podejście do kreatywności?
W seminarium uczestniczył CEO Clear Channel Outdoor, William Eccleshare, prezentując uczestnikom akademii Young Lions najciekawsze niestandarowe i kreatywne sposoby wykorzystania reklamy outdoorowej.

Player flv/swf


Najciekawsze informacje dnia oraz mural tworzony na żywo z Waszych opinii jest pokazywany w całym Cannes na digitalach Clear Channel!

 

 Zapraszamy do śledzenia videorelacji na żywo tutaj: http://www.youtube.com/user/canneslions?feature=watch


Informacje o naszych działaniach znajdziesz również tu:

http://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/clear-channel-z-twitterowo-outdoorowa-kampania-podczas-cannes-lions

http://www.oohmagazine.pl/News/Wiecej/Artykul/8987-clear_channel_outdoor_na_cannes_lions_2013

Jak do nas dołączyć?

1. Zajrzyj na nasze konto na Twitterze
twitter.com/ClearChannel_PL


2. Wydarzenia z Cannes możesz również śledzić na bieżąco na naszym Fanpagu na Facebook’u
www.facebook.com/ClearChannelPoland

Każdego dnia dyskutować będziemy na inny temat:

  • niedziela 16 czerwca - Gdzie rodzi się kreatywność? Czy kreatywność to rola wyłącznie agencji reklamowych?
  • poniedziałek 17 czerwca - Czym jest kreatywność - sztuką czy nauką?
  • wtorek 18 czerwca - Czy technologia zmieni podejście do kreatywności?
  • środa 19 czerwca - Czy globalizacja wpływa negatywnie na naszą kreatywność?
  • czwartek 20 czerwca – Jak wykorzystać kreatywność do budowania społecznej odpowiedzialności?