Aktualności

Clear Channel już po raz drugi wspiera Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi organizowaną przez Estee Lauder Companies.

Październik to na całym świecie miesiąc poświęcony działaniom podnoszącym świadomość o raku piersi. Rak piersi to drugi najczęściej diagnozowany rak na świecie, dlatego każde działanie zbliżające nas do wyeliminowania tej choroby z naszego życia jest na wagę złota.

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies powstała w 1992 roku, zapoczątkowana przez synową Estée Lauder, panią Evelyn H. Lauder. Symbolem zdrowych piersi i jednocześnie Kampanii stała się Różowa Wstążka, którą rozpropagowała Evelyn Lauder oraz redaktor naczelna miesięcznika o zdrowiu „SELF”. Celem Kampanii jest budowanie świadomości o problematy raka piersi oraz pokonanie raka piersi poprzez edukację i badania medyczne. W tym roku kontynuujemy działania pod hasłem „Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.” Kampania zapoczątkowała globalny ruch, który pomógł ocalić miliony istnień. Działa obecnie w ponad 70 krajach i pozwoliła zgromadzić dotychczas ponad 53 miliony dolarów w celu wspierania globalnych badań, edukacji i usług medycznych.

W Polsce w ramach Kampanii realizujemy działania edukacyjne oraz zbieramy fundusze na badania medyczne poświęcone rakowi piersi. Przykładem działań edukacyjnych jest projekt specjalny – kompilacja muzyczna PINK IN PINK4, którą wydajemy od 2011 roku. Fundusze zbieramy oferując limitowane edycje kosmetyków z różową wstążką (w roku 2014: Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown, La Mer, Bumble and bumble, Tommy Hilfiger, Lab Series): 20% ceny każdego produktu firma Estée Lauder Poland przekaże na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1 prowadzone pod kierunkiem profesora Jana Lubińskiego, w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. W latach 2009-2013 przekazaliśmy na w/w badania 447 946 PLN.