Aktualności

Cannes Lions 2017
zwycięzcy prestiżowej nagrody Outdoor Lions

Clear Channel już po raz 8. jest sponsorem największego na świecie festiwalu reklamowego Cannes Lions.
Poznaj tegorocznych zwycięzców Outdoor Lions!

Grand Prix

Twitter - kampania promująca markę Twitter San Francisco 
 

temp_name

Grand Prix 

„Fearless Girl” to najbardziej nagradzana kampania podczas tegorocznego Festiwalu. Zrealizowana przez Mc Cann New Yourk dla State Street Global Advisors, zwraca uwagę i promuje pozycję kobiet w biznesie. Symbolem kampanii jest nieustraszona dziewczynka, której posąg stanął 8 marca, w Dzień Kobiet na Wall Street.

 

 
 
Gold Lion

THE KRAFT HEINZ COMPANY | DAVID

AEROMEXICO | OGILVY & MATHER

MAN LATIN AMERICA | ALMAPBBDO

DER TAGESSPIEGEL | SCHOLZ & FRIENDS

NIKE | BBH
 

TIGO-UNE | GREY COLOMBIA
 

DEUTSCHE TELEKOM | SAATCHI & SAATCHI 
 

MARS PET | ALMAPBBDO 

 

IKEA CANADA | LEO BURNETT TORONTO 
 

HEINEKEN ASIA PACIFIC PTE. LTD. | MARCEL SYDNEY