Aktualności

60 jubileuszowy Festiwal w Cannes dobiegł końca.

 

DZIEŃ 5

Zapraszamy do obejrzenia całego obrazu namalowanego z Waszych postów na Tweeterze. Dzięki prostej wyszukiwarce możecie sprawdzić, czy Wasz post też trafił na billboard, który był na żywo malowany podczas #CannesLions #canvas http://visualise.s3.amazonaws.com/canvas-for-creativity/index.html

Każdego dnia do listy laureatów Cannes Lions dołączają kolejne zespoły.
Poniżej przedstawiamy wybrane wyróżnienia Grand Prix.

 OUTDOOR GRAND PRIX - BENCH/SHELTER/RAMP IBM NA OGILVY FRANCE Paris, FRANCE

 
MEDIA AGENCY OF THE YEAR,
OMD AUSTRALIA, SYDNEY

  PR GRAND PRIX - McCANN MELBOURNE, AUSTRALIA
for DUMB WAYS TO DIE, METRO TRAINS

 
DIRECT GRAND PRIX - McCANN MELBOURNE, AUSTRALIA for DUMB WAYS TO DIE, METRO TRAINS

   INNOVATION LIONS GRAND PRIX - CINDER  SOFTWARE TECHNOLOGY  THE BARBARIAN GROUP New York, USA

 
CREATIVE EFFECTIVENESS GRAND PRIX - WIEDEN+KENNEDY AMSTERDAM, THE NETHERLANDS for HEINEKEN'S LEGENDARY JOURNEY

  PROMO & ACTIVATION GRAND PRIX - OGILVY BRASIL São Paulo, BRAZIL for IMMORTAL FANS,
SPORT CLUB RECIFE

 
MEDIA AGENCY OF THE YEAR,
OMD AUSTRALIA, SYDNEY
  MOBILE LIONS GRAND PRIX - TXTBKS SMART COM. SMART PUBLIC AFFAIRS DDB Makati, THE PHILIPPINES


Zobacz wszystkich wyróżnionych - http://www.canneslions.com/work/2013/index.cfm

Jak do nas dołączyć?

1. Zajrzyj na nasze konto na Twitterze
twitter.com/ClearChannel_PL


2. Wydarzenia z Cannes możesz również śledzić na bieżąco na naszym Fanpagu na Facebook’u
www.facebook.com/ClearChannelPoland

Każdego dnia dyskutować będziemy na inny temat:

  • niedziela 16 czerwca - Gdzie rodzi się kreatywność? Czy kreatywność to rola wyłącznie agencji reklamowych?
  • poniedziałek 17 czerwca - Czym jest kreatywność - sztuką czy nauką?
  • wtorek 18 czerwca - Czy technologia zmieni podejście do kreatywności?
  • środa 19 czerwca - Czy globalizacja wpływa negatywnie na naszą kreatywność?
  • czwartek 20 czerwca – Jak wykorzystać kreatywność do budowania społecznej odpowiedzialności?