Aktualności

Wyniki finansowe Clear Channel za 2011 potwierdzeniem silnej pozycji na rynku.

Clear Channel International, międzynarodowy koncern reklamy zewnętrznej, odnotował w 2011 roku 23 % wzrost zysku na działalności operacyjnej oraz 11% wzrost przychodów. Przychody Clear Channel International w 2011 w porównaniu do 2010 wzrosły o 159 mln $. Koncern uzyskał również wyższy o 23 % zysk na działalności operacyjnej który w 2011 stanowił 323 mln $. Wzrosty wygenerowane w 2011 to efekt skupienia działalności korporacji na najbardziej rentownych obszarach jakimi są meble miejskie czy reklama elektroniczna. Rynkami, które odnotowały największe osiągniecia w tym obszarze są Chiny i Szwecja. To już jest drugi rok, a tym samym 8 kwartał w którym Clear Channel odnotowuje tak pozytywne wyniki finansowe. Wygranie kluczowych przetargów oraz rozwój poszczególnych rynków tj Chin czy Szwecji miały ogromną rolę w budowaniu tego sukcesu.- komentuje William Eccleshare Dyrektor Zarządzający Clear Channel Outdoor Holdings.