Aktualności

Clear Channel oficjalnym sponsorem Cannes Outdoor Lions 2013

 

Podczas Cannes Lions 2013 powstanie pierwsze na świecie interaktywne, ręcznie malowane dzieło łączące outdoor i social media.

Clear Channel Outdoor, przeprowadzi w czasie trwania Festiwalu w Cannes kampanię, która pokaże jak można kreatywnie łączyć social media i outdoor.

Podczas całego Festiwalu toczyć się będzie dyskusja na Twitterze, dotykająca różnych aspektów kreatywności, z której powstanie obraz – dzieło artystyczne wykonane na żywo techniką „micrography”. (Micrography, po polsku mikrokaligrafia, to technika używająca tekstu do tworzenia obrazów czytelnych z dystansu).

Na gigantycznym billboardzie/muralu umieszczonym na dachu Le Grand Hotel w Cannes (wymiar 16x4 m) 3 artystów umieszczać będzie codziennie od 16 czerwca najlepsze posty z dyskusji na Twitterze i tworzyć na żywo obraz naszej kreatywności.

Clear Channel Poland, polski oddział CCO, aktywnie uczestniczy w tym projekcie.

Każdy z nas może stać się częścią tego wydarzenia!

Pokażmy nasz twórczy potencjał całemu światu!

Jak dołączyć?

1. Zajrzyj na nasze konto na Twitterze
twitter.com/ClearChannel_PL


gdzie na bieżąco publikujemy dyskusję wokół festiwalowych wydarzeń oraz funkcji kreatywności we współczesnym świecie

Odezwij się do nas, jeśli masz swoje, ciekawe przemyślenia, Twój tweet może stać się częścią interaktywnej instalacji na żywo tworzonej w Cannes.

Żeby tak się stało użyj #canvas i/lub #canneslions i użyj go w swoim komentarzu na Twitterze.

2. Wydarzenia z Cannes możesz również śledzić na bieżąco na naszym Fanpagu na Facebook’u
www.facebook.com/ClearChannelPoland

Każdego dnia dyskutować będziemy na inny temat:

  • niedziela 16 czerwca - Gdzie rodzi się kreatywność? Czy kreatywność to rola wyłącznie agencji reklamowych?
  • poniedziałek 17 czerwca - Czym jest kreatywność - sztuką czy nauką?
  • wtorek 18 czerwca - Czy technologia zmieni podejście do kreatywności?
  • środa 19 czerwca - Czy globalizacja wpływa negatywnie na naszą kreatywność?
  • czwartek 20 czerwca – Jak wykorzystać kreatywność do budowania społecznej odpowiedzialności?