Aktualności

Cannes Lions 2013 rozpoczęte. Zapraszamy na relację.

 

DZIEŃ 1

W niedzielę w Cannes rozpoczęła się 60 edycja największego na świecie festiwalu reklamy, którego sponsorem jest Clear Channel.

Nasz ręcznie malowany mural z postów opublikowanych na Twitterze zaczyna powoli powstawać! Włączajcie się do dyskusji, wyszukujcie wątki oznaczone #canvas albo #CannesLions, komentujcie je, a może i Wasz post pojawi się na tym muralu:)

Player flv/swf


Zapraszamy do śledzenia videorelacji na żywo tutaj: http://www.youtube.com/user/canneslions?feature=watch


Informacje o naszych działaniach znajdziesz również tu:

http://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/clear-channel-z-twitterowo-outdoorowa-kampania-podczas-cannes-lions

http://www.oohmagazine.pl/News/Wiecej/Artykul/8987-clear_channel_outdoor_na_cannes_lions_2013

Jak do nas dołączyć?

1. Zajrzyj na nasze konto na Twitterze
twitter.com/ClearChannel_PL


2. Wydarzenia z Cannes możesz również śledzić na bieżąco na naszym Fanpagu na Facebook’u
www.facebook.com/ClearChannelPoland

Każdego dnia dyskutować będziemy na inny temat:

  • niedziela 16 czerwca - Gdzie rodzi się kreatywność? Czy kreatywność to rola wyłącznie agencji reklamowych?
  • poniedziałek 17 czerwca - Czym jest kreatywność - sztuką czy nauką?
  • wtorek 18 czerwca - Czy technologia zmieni podejście do kreatywności?
  • środa 19 czerwca - Czy globalizacja wpływa negatywnie na naszą kreatywność?
  • czwartek 20 czerwca – Jak wykorzystać kreatywność do budowania społecznej odpowiedzialności?