City Lejdis

Sieć dedykowana kobietom.
"One wiedzą, dokąd pójść, my tam jesteśmy!"

Kobiety, mieszkanki największych miast

to atrakcyjna dla reklamodawców grupa celowa. Często przebywają poza domem. Ich dochody znacznie przewyższają średnią krajową. To one decydują o zakupach, pamiętając także o przyjemnościach.

City Lejdis jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. To nowoczesne rozwiązanie umożliwia realizację skutecznej kampanii skierowanej do kobiet w wieku 25-45 z uwzględnieniem wysokiej efektywności kosztowej. City Lejdis -  gwarantuje potwierdzoną badaniami wyższą o ok. 50% efektywność w porównaniu do kampanii na standardowch Citylightach

Sieć zlokalizowana jest w miejscach szczególnie odwiedzanych przez tę grupę:

  • centra handlowe
  • sieciowe drogerie i sal. fryzjerskie
  • kawiarnie
  • restauracje
  • sieciowe sklepy odzież-obuwie
  • fitness/siłownie
  • kina
 


GRP w outdoorze? - Tak to możliwe!
Sieci dedykwane to jedyny produkt na rynku out-of-home opisany wskaźnikami mediowymi. 

  Zasięg
w grupie celowej
Częstotliwość
kontaktu*
GRP
dla grupy celowej
  Wszyscy 15-65 23% 20 460
 City Lejdis 27% 23 620

 

* City Lejdis: kobiety 25-44

Dzięki sieci City Lejdis ze swoimi produktami do konsumentek dotarli m. in.: Oriflame, Olay, Garnier, Wella, Milka