City DINKs

Sieć dedykowana młodym 25-35 lat.
"Oni wiedzą gdzie się bywa, my tam jesteśmy."

DINKs (Double Income, No Kids)

to mieszkająca w dużym mieście para, bez dzieci. Są aktywni zawodowo, mają wysokie zarobki, status oraz wykształcenie. Wartości jakie wyznają to indywidualizm, samorealizacja, sukces w pracy. Używają drogich i aspiracyjnych marek, odważnie próbują nowości, a przy tym są mniej wrażliwi na cenę. Młodzi w wieku 25-35, aktywni zawodowo mieszkańcy wielkich miast z ponadprzeciętnymi wydatkami na konsumpcję to bardzo wartościowa, lecz trudno uchwytna grupa. Złapiesz ją wykorzystując City DINKs Clear Channel.

City DINKs gwarantuje potwierdzoną badaniami wyższą o 50% efektywność w porównaniu do kampanii na standardowch Citylightach

Sieć zlokalizowana jest w miejscach szczególnie odwiedzanych przez tę grupę:

  • centra biurowe
  • banki
  • galerie handlowe
  • restauracje
  • firmy ubezpieczeniowe
  • kasyna
  • kina
  • biura podróży
  • kluby fitness / siłownie
  • teatry/filharmonie
  • księgarnie
 


GRP w outdoorze? - Tak to możliwe!
Sieci dedykwane to jedyny produkt na rynku out-of-home opisany wskaźnikami mediowymi.

  Zasięg
w grupie celowej
Częstotliwość
kontaktu* 
GRP 
dla grupy celowej 
  Wszyscy 15-65 23% 19.8 455
 City DINK's 29% 24 690

 

* City DINK’s: 25-34, bez dzieci, pracownicy umysłowi, wyższe dochody

Z City DINKs skorzystali m. in.: Mentos, Sony, Pepsi, Mc Donalds, Burn